niedziela, 4 marca 2012

no to gramy

Cześć. Znowu niedziela. Nie było mnie troszkę. No tak. ale cały tydzień dosłownie siły nie mam. Przez ostatnie 4 dni gorączka i w łóżku tak długo i tak dużo jak to możliwe.
Wyleczona?
dalej chora :/
przez tą chorobę nie mam siły wstać po laptopa, otworzyć go, włączyć, wpisać hasło, a potem napisać.. no właśnie, co? o czym pisać? setny post o tym, że jestem chora? czy jakieś nudy, że chcę to czy tamto, albo że mam mnóstwo planów.? Chcę na pewno zadbać bardziej o bloga, ale najpierw zbiorę materiały, by nie było takich przerw. Mam nadzieję, że mi się to uda i w końcu nadejdzie moment mojego systematycznego pisania. Ale co z czasem? Na 22 w domu nie ma czasu włączyć laptopa a nawet gdyby to na 10 minut maksymalnie bo trzeba się wyspać bo o 6:30 pobudka. 6,5 godzin w pracy, na nogach 2km, potem autobusem jazda, znó 0,5km i 4,5 godziny na uczelni i powrót do domu. Jak nie być zmęczonym? Zna ktoś sposób by było to mniej męczące?


Gra. Świetna. 11 poziomów w pół godziny, kolejne 3 w godzinę, 15stego przejść nie mogę. help!
A włąśnie. bo nie spytałam. Jakie Wy lubicie gry? O ile lubicie? Mogę być na PC, na PS, na Xboxa, albo nawet planszowe czy karciane.
Zawsze chciałąm mieć rodzeństwo. Najlepiej starszego brata i siostrę w moim wieku ;) lub młodszą trochę. Głównie po to by wziąść planszówkę czy karty i grać w niedzielne popołudnia.

Planszowe
Monopoly, szachy, warcaby, dwóch nazw nie pamiętam
Karciane
klasyczne - makao, remik, kent, świnia
inne - cytadela, podróż do diabelskiego zamku, the resistance, dixit, bang
PC
Portal, Dance Extreme (wymagane podłączenie maty do tańczenia), Karaoke For Fun:Extra Hity, Domowe Karaoke mega paka, Icy Tower, Kangurek Kao
PS, Xbox
Tekken, Gran Turismo, Little Big Planet
(w przyszłości: taniec i karaoke znectem lub ps move)



Wasze typy?

Miłego wieczoru. Muszę lecieć mamie pomóc.
Postaram się wpaść i odpowiedzieć na komentarze ;)
buziaki dla Was ;**


8 komentarzy:

  1. Ja lubię grać w takie gry: na PC: Gothic-wszystkie części, sims 2 i 3 z dodatkami. W karty to w makao, a planszowe to eurobisness, monopoly, tabu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem czytelniczką tego bloga od samego początku. Lubię Cię, ale nie uważasz, że skoro masz już te 18 lat, to powinnaś zająć się sobą? Makijaż? Regulowanie brwi? I może chodź trochę poważniejsze stroje? Słuchanie Miley Cyrus również jest nietrafione... nie mam nic do Ciebie i wydajesz się naprawdę fajną osobą, ale czas wydorośleć. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. @Anonimowy dzięki. Ale nie mam zamiaru wydorośleć. Muzyki słucham różnej a nie tylko Miley, w całej playliście złożonej z tysiąca piosenek jest pare tej wokalistki i co w związku z tym? reguluję brwi od ponad dwóch lat od kiedy byłam u kosmetyczki, nie mam zamiaru mieć ledwie widocznej kreski i tak twierdze, że są za cienkie. na co makijaż na codzień? żeby męczyć skórę? nie, dziękuję. wolę żeby skóra oddychała, była naturalna. (już o tym pisałam). poważniejsze stroje? w zależności od okazji. ale lubię swoje bluzki, bluzy i nie mam zamiaru z nich jeszcze długo rezygnować.
    wybacz.

    OdpowiedzUsuń
  4. Z gier lubię simsy i kapelusznika :D
    http://www.kosteczki.republika.pl/pliki/kapelusznik.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedy będzie nowy post?

      Usuń
    2. już jest nowy posta.
      tylko na nowy nagłówek trzeba poczekać ;)

      Usuń

Każdy komentarz jest dla mnie motywacją, więc pisz :)
Na pewno odwiedzę Twojego bloga, odpiszę, przeczytam, skomentuję..
A jeżeli podoba Ci się tutaj to zaobserwuj..