niedziela, 4 marca 2012

no to gramy

Cześć. Znowu niedziela. Nie było mnie troszkę. No tak. ale cały tydzień dosłownie siły nie mam. Przez ostatnie 4 dni gorączka i w łóżku tak długo i tak dużo jak to możliwe.
Wyleczona?
dalej chora :/
przez tą chorobę nie mam siły wstać po laptopa, otworzyć go, włączyć, wpisać hasło, a potem napisać.. no właśnie, co? o czym pisać? setny post o tym, że jestem chora? czy jakieś nudy, że chcę to czy tamto, albo że mam mnóstwo planów.? Chcę na pewno zadbać bardziej o bloga, ale najpierw zbiorę materiały, by nie było takich przerw. Mam nadzieję, że mi się to uda i w końcu nadejdzie moment mojego systematycznego pisania. Ale co z czasem? Na 22 w domu nie ma czasu włączyć laptopa a nawet gdyby to na 10 minut maksymalnie bo trzeba się wyspać bo o 6:30 pobudka. 6,5 godzin w pracy, na nogach 2km, potem autobusem jazda, znó 0,5km i 4,5 godziny na uczelni i powrót do domu. Jak nie być zmęczonym? Zna ktoś sposób by było to mniej męczące?


Gra. Świetna. 11 poziomów w pół godziny, kolejne 3 w godzinę, 15stego przejść nie mogę. help!
A włąśnie. bo nie spytałam. Jakie Wy lubicie gry? O ile lubicie? Mogę być na PC, na PS, na Xboxa, albo nawet planszowe czy karciane.
Zawsze chciałąm mieć rodzeństwo. Najlepiej starszego brata i siostrę w moim wieku ;) lub młodszą trochę. Głównie po to by wziąść planszówkę czy karty i grać w niedzielne popołudnia.

Planszowe
Monopoly, szachy, warcaby, dwóch nazw nie pamiętam
Karciane
klasyczne - makao, remik, kent, świnia
inne - cytadela, podróż do diabelskiego zamku, the resistance, dixit, bang
PC
Portal, Dance Extreme (wymagane podłączenie maty do tańczenia), Karaoke For Fun:Extra Hity, Domowe Karaoke mega paka, Icy Tower, Kangurek Kao
PS, Xbox
Tekken, Gran Turismo, Little Big Planet
(w przyszłości: taniec i karaoke znectem lub ps move)



Wasze typy?

Miłego wieczoru. Muszę lecieć mamie pomóc.
Postaram się wpaść i odpowiedzieć na komentarze ;)
buziaki dla Was ;**


8 komentarzy:

  1. Ja lubię grać w takie gry: na PC: Gothic-wszystkie części, sims 2 i 3 z dodatkami. W karty to w makao, a planszowe to eurobisness, monopoly, tabu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja kocham sims 2 i sims 3

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem czytelniczką tego bloga od samego początku. Lubię Cię, ale nie uważasz, że skoro masz już te 18 lat, to powinnaś zająć się sobą? Makijaż? Regulowanie brwi? I może chodź trochę poważniejsze stroje? Słuchanie Miley Cyrus również jest nietrafione... nie mam nic do Ciebie i wydajesz się naprawdę fajną osobą, ale czas wydorośleć. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. @Anonimowy dzięki. Ale nie mam zamiaru wydorośleć. Muzyki słucham różnej a nie tylko Miley, w całej playliście złożonej z tysiąca piosenek jest pare tej wokalistki i co w związku z tym? reguluję brwi od ponad dwóch lat od kiedy byłam u kosmetyczki, nie mam zamiaru mieć ledwie widocznej kreski i tak twierdze, że są za cienkie. na co makijaż na codzień? żeby męczyć skórę? nie, dziękuję. wolę żeby skóra oddychała, była naturalna. (już o tym pisałam). poważniejsze stroje? w zależności od okazji. ale lubię swoje bluzki, bluzy i nie mam zamiaru z nich jeszcze długo rezygnować.
    wybacz.

    OdpowiedzUsuń
  5. Z gier lubię simsy i kapelusznika :D
    http://www.kosteczki.republika.pl/pliki/kapelusznik.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedy będzie nowy post?

      Usuń
    2. już jest nowy posta.
      tylko na nowy nagłówek trzeba poczekać ;)

      Usuń

Każdy komentarz jest dla mnie motywacją, więc pisz :)
Na pewno odwiedzę Twojego bloga, odpiszę, przeczytam, skomentuję..
A jeżeli podoba Ci się tutaj to zaobserwuj..