czwartek, 2 stycznia 2014

błyszczący outfit

Witajcie po raz drugi w 2014 roku!


Mam kilka zaległych postów i kilka "na teraz". Postanowiłam kontynuować jednak temat Sylwestra. Kontynuować, bo jeszcze będzie jeden post.

przed ubraniem
 i już włożona bez i z biżuterią
zbliżenie na materiał, bo zależy jak się ułoży, jak się na niego spojrzy to albo widać turkus albo srebro ;)
torebka
biżuteria - cały komplet dostałam jako prezent "na raty"


Właśnie doświadczyłam jak blogger strasznie zmienia jakość zdjęć :/
Ale trudno.
Chyba najważniejsze jest widoczne ;)

Jutro (prawdopodobnie) dodam wspomniany wcześniej ostatni pos Sylwestrowy. Pewnie niektórzy domyślają się co może w nim być... Ale to jutro.

I na koniec skromne pytanie: jak się podoba mój sylwestrowy look?


Miłego wieczoru!

11 komentarzy:

  1. Akurat nie mój gust ale jeżeli Tobie się podoba, to jest to najważniejsze ! : )

    OdpowiedzUsuń
  2. dopasowałaś się do klimatu sylwestrowego :) kreacja idealna na tą okazję :) Pokazałabyś nam w końcu jakieś zdjęcia ze swoim mężczyzna..ja i pewnie nie tylko ja nie możemy się już doczekać :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio też pisałam o jakości zmienianej jakości zdjęć i poradzono mi, żeby wyłączyć autokorektę, więc przekazuje to i Tobie ;-) https://support.google.com/plus/answer/3338435?hl=pl

    OdpowiedzUsuń
  4. no, no, ale byłaś wystrojona! :) a co do jakości zdjęć to zapisuj je sobie w formacie png i wszystko będzie dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. też nie kumam tamtego sposobu, a ten co ja Ci mówię, zadziałał już u kilku blogerek i u mnie również :)
    Także mam podróbkę TT i nie pasuje moim włosom na sucho, czasem mi końcówki łamie.. ale na mokro jest niezastąpiony :)
    czekam na Twoją listę, jestem jej ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. kreacja bardzo sylwestrowa ;) nie pokazałaś tylko butów, ale kapciuszki urocze ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajna sukienka
    Zapraszam do mnie na konkurs, wystarczy tylko kliknąć w dwa miejsca.A do wygrania post na mim blogu :)
    http://dark-paradise1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ atrakcyjnie wyglądasz w tych szatach:)
    Bardzo seksownie, zabawa była przednia??:*;*

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie motywacją, więc pisz :)
Na pewno odwiedzę Twojego bloga, odpiszę, przeczytam, skomentuję..
A jeżeli podoba Ci się tutaj to zaobserwuj..