poniedziałek, 4 marca 2013

wieszak na torebkę i szaliczki

Cześć kochani.
Miałam do Was dziś nie pisać jednak postanowiłam zajrzeć.
Mam dla Was dużą dawką zdjęć moich ostatnich zakupów oraz wyniku szperania w piwnicy u mojej babci ;) Niestety jest tych zdjęć dość sporo więc dziś dodam tylko zdjęcia wieszaka na torebkę i szaliczków.
Wieszak wypatrzyłam przed walentynkami na groupon.pl i postanowiłam kupić. Cena 14,99zł z kosztami przesyłki. Stan: nowy oczywiście. Wygląd: świetny. Użyteczność: znakomita! Łatwe w "montażu" i utrzymuje torebkę każdego rozmiaru i każdej wagi. świetnie. Na pewno przyda się na wielu imprezkach, weselach. Już nie będzie kłopotu gdzie zostawić torebkę, albo jak zawiesić o oparcie tak, by nie spadła.
 po "montażu"
Wygląda niewinnie, ale naprawdę utrzymuje przynajmniej moje torebki.

A teraz szaliczki. Z.. Carrefoura ;)
Byłam ostatnio na małych zakupach, ale jak je zobaczyłam po 9,99zł to od razu wpadły mi w oko. No i już są w mojej szafie. Tylko do czego je zakładać.. hmm..?
Były jeszcze czarno-szare, pomarańczowe, brązowe i brązowo-beżowe, zielone, ale te kolory mnie urzekły (:
Jutro dodam to co wyszukałam w sh, a za jakiś czas (pewnie w środę) to od babci.
Życzę wszystkim miłego wieczoru i dobrej nocy.
Buziaki ;*

5 komentarzy:

  1. dostałam niedawno podobne małe cudo i nie wiedziałam do czego to służy, ale właśnie użyłam jako wieszak:D haha więc zgadłam:D niee, moja siostra bierze ślub:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię te zawieszki, przede wszystkim za ich funkcjonalność. Taki kobiec gadzet.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale ślicznie ten wieszak wyglada:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za komentarza, odnośnie Twojego komentarza:
    też jestem ciekawa innych wzorków, ale serduszko jest idealne dla kobiet:)
    Film ,,Od Zmierzchu do śmiechu" oglądałam na npremium3:)

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie motywacją, więc pisz :)
Na pewno odwiedzę Twojego bloga, odpiszę, przeczytam, skomentuję..
A jeżeli podoba Ci się tutaj to zaobserwuj..