wtorek, 5 marca 2013

polowanie w sh - udane

Witajcie!

Jak obiecałam, dzisiaj pokaże Wam co upolowałam w sh.
2 rzeczy upolowałam dla memy gdyż na mnie są troszkę za małe.
część zdjęć robiona z lampą część bez. zależy kiedy wyszło lepsze i lepiej oddawało kolory.
pod zdjęciem - metka

2 rzeczy dla mamy.
Soft
Ekseption
 obie coraz bardziej mi się zaczęły podobać zaraz po zakupie. haha xD

a teraz mój "skromny" zestaw..
H&M
Cappuccini
b.young
Emeliax classics
H&M
Vero Moda
Marks&Spencer
DIVIDED by H&M
Cubus
Geisha jeans
Po raz pierwszy zdjęcia w tak dobrej jakoś, nie? Ale postaram się by były coraz lepsze.
Co do samych zdjęć to wybaczcie, że robione ot tak a nie jako stylizacje. Niedługo postaram się stworzyć coś ciekawego, zrobić fotki i tu wrzucić. Na razie tylko się chwalę moimi łowami haha ;P
A buszowanie po babci "szafie" przedstawię prawdopodobnie jutro. Niestety też w takiej formie.

Ja idę zaraz z Izzym na pole (tak, tak. wiem, że w niektórych regionach Polski się mówi na dwór lub na zewnątrz), potem obiad i jadę po wpisy na uczelnię.
Miłego dnia!
Buziak.

11 komentarzy:

  1. :D Na zalukaj.tv można też filmy oglądać, warto sie zarejstrowac, koszty przez sms są niskie i możesz oglądać filmy jakie tylko chcesz:)

    Ten różowy sweterek mi się podoba, mój styl, yeaahh :D Uwielbiam zakupy w sh, jest tam tyle świetnych rzeczy, jakiś czas temu kupiłam sobie w sh za 2 zł takie różowe wełniane palto jak nowe:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post. Miła atmosfera na twoim blogu. Podoba mi się tutaj.
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga. Nowe zdjęcia.
    Jeśli spodobają Ci się moje zdjęcie polub mnie na fan page: https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Będę Ci ogromnie wdzięczna.

    Życzę miłego dnia. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ta w paski jest spoko ;)
    na badania, bo mam podejrzenie alergii ;) jutro wychodzę ! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. o fajne pomysły dzięki:) fajny sweterek;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny blog, fajnie piszesz. :-) <3 Jakbyś chciała obserwować, napisz do mnie w komentarzu, też będę. Przepraszam, ale jestem w temacie bloggera zupełnie zielona, prowadzę go dość krótko...

    OdpowiedzUsuń
  6. ta fioletowa jest prześlliczna :D

    OdpowiedzUsuń
  7. farba to chyba marion w odcieniu tycjan, a program do obróbki to sony vegas pro 12 :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne zakupy! W sh czasami można upolować naprawdę niezłe rzeczy ;)

    Co do twoich pytań to w klatce są kaktusy, świeczniki i porcelanowy ptaszek ;)

    Co do profilu, to cala klasa ma wiodący angielski a do tego każdy musiał wybrać język dodatkowy: francuski(ja), niemiecki lub rosyjski. Wygląda to tak, że w I klasie mamy 3 godziny wiodącego, w II klasie będzie 6 godzin, a w III bodajże 8 (ale nie jestem pewna). A jeśli chodzi o cześć artystyczną, to nasza klasa ma 'pierwszeństwo' to wszystkich spektakli wystawianych w szkole (nie wszystkie klasy na to mogą iść >.<), jeździmy na lekcje teatralne do Teatru Rozrywki w Chorzowie i mamy bardzo dużo wyjazdów do PWST w Krakowie i Bytomiu. Do tego są jeszcze spotkania z aktorami i różne projekty (np Otwarte Klatki o którym niedawno wspominałam) i dni otwarte w szkołach teatralnych i teatrach. No i na końcu przedmiot profilowy czyli Sztuki wizualne na których mamy ćwiczenia dykcji i takie tam inne dziwne rzeczy ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. bluzka w paseczki jest bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie motywacją, więc pisz :)
Na pewno odwiedzę Twojego bloga, odpiszę, przeczytam, skomentuję..
A jeżeli podoba Ci się tutaj to zaobserwuj..