sobota, 19 stycznia 2013

weekend "owocnej" nauki

Hejo(ł) :)

Tak, tak.. Wiem. Miałam pisać częściej. Przepraszam.
Samo tak jakoś wyszło.
Ale się staram. Włączam laptopa, wchodzę na neta, ale bardzo "ciągnie" mnie do nauki i wpisuję stronę cel.uek.krakow.pl/moodle zamiast blogger.com .
No ale wiecie. Na tej stronie wykładowca od ubezpieczeń umieścił nam materiały do przestudiowania w domu oraz testy z kilkoma pytaniami, na które mamy odpowiadać i dostajemy za to punkty, które z kolei liczą się do oceny końcowej. Ehh.. Ale nas męczą, nie?
Tylko taka różnica, że z wykładów mamy tylko 15 minut na 10 pytań. To trzeba co nieco umieć. A z ćwiczeń mamy 90 minut na 20 pytań. Więc spoko. Wiesz co masz gdzie w materiałach i tylko czytasz pytanie a potem szukasz odpowiedzi w materiałach lub internecie.
Został mi ostatni test. Strasznie dużo do przeczytania przed rozwiązywaniem testu :/ Nie chce mi się.
Zwłaszcza, że nie jestem u siebie.
Jestem u mojego SzSz. Znaczy jego nie ma, bo pomaga tacie. Ja siedzę tylko z najmłodszym bratem B., niestety reszty braci nie ma :( Haha "niestety"! Gdyby to SzSz przeczytał.. Ojj.. by się działo ;P
Ale jeden brat '18 jest taki sobie :/ Drugi '23 jest ciut fajniejszy, ale jak go poznałam był ok, teraz wg mnie stał się dziwny (?)hmm.. Ale brat '20 to hmmm... Dobra, nieważne ;P Ciii.. nie mówcie tego czasem SzSz. Chociaż on w sumie wie.. hehe ;)
Dobra, dobra. zaczynam gadać o głupotach xD
Wracając do mojej "owocnej" nauki, to siedzę z bratem B. Każdy na innym kompie, ale git. Ja piszę do Was a on siedzi na fb . Mam niby kartki na notatki, bo pasowałoby ten test zrobić dziś. Najlepiej na maxa bo będę mieć wtedy liczone 7 punktów do zaliczenia. Ale mi się nie chcę...
A co do zaliczenia to jest w poniedziałek.
A myślałam, że poleniuchuję sobie jutro, a tu nie da się.
Potem dopiero nauka na czwartek. Dopiero albo już. Bo to bankowość, wykłady + ćwiczenia, full w zeszycie, a egzamin jest... U S T N Y  !!   MAKABRA!

Dobra. Postaram się coś uczyć i ten test zrobić. Chociaż znając B. raczej nie jest mi to pisane. Muzyka na full głównie - RafCio Exclusive Vixa ^^ Zna ktoś? (;
Przepraszam, że do Was na blogi nie wchodzę, ale po prostu jest to dla mnie chwilowo niemożliwe.
Postaram się jak najszybciej Was odwiedzić.
Buziaki ;**

1 komentarz:

Każdy komentarz jest dla mnie motywacją, więc pisz :)
Na pewno odwiedzę Twojego bloga, odpiszę, przeczytam, skomentuję..
A jeżeli podoba Ci się tutaj to zaobserwuj..