piątek, 25 stycznia 2013

weekend. nareszcie?

Cześć.

Już kolejny tydzień za nami.
Poniedziałkowy test = 11/18 punktów = zaliczenie na ocenę 4.0 !  Słabo?? Oczywiście mogło być lepiej. Ale nie narzekam, bo prawdopodobnie będzie to moja jedyna "czwórka"..
Czwartkowa bankowość?? Hmm.. Niezbyt fajnie. Uczyłam się tyle czasu, a przez moje imię (nie spodobało się), przeniesienie na czas odpytywania do przodu i przede wszystkim brak umiejętności wysławiania się przesądziło o niezaliczeniu. Aczkolwiek zaraz po tym była poprawa pisemna i chyba mam to zaliczenie jednak ;)

"nareszcie" w temacie oznacza nareszcie weekend pełen nauki.
poniedziałek zaliczenie finanse międzynarodowe, wtorek zaliczenie finanse publiczne, czwartek egzamin ekonometria. Fajnie, nie?
cudownie.

zdjęcia z nauki bankowości, dwa dni do 2:00 w nocy
i ja w nerdach udaję kujona ;P pierwsze dwa z telefonu, trzecie aparat słabej jakości

a żeby nie usnąć..



tylko nie wyszło mi robienie trzech warstw niestety. a jak dodałam trochę cukru i zamieszałam to już w ogóle. mogłam posłodzić najpierw kawę potem wlewać dopiero. ale jak na pierwsze latte w moim życiu była dobra ;)


Jeszcze zostały mi classic i waniliowe (:



Oczywiście latte było w jeden dzień, w drugi tradycyjnie energetyk Tiger Mojito ;)
A co dopiero będzie w weekend.. i kolejne dni.

Miłego wieczoru i weekendu kochani!

4 komentarze:

  1. powodzenia w stosie nauki ;d ja mialam 2 tygodnie weekendu ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku jak dawno mnie nie u Ciebie nie było,mam nadzieje, że mnie jeszcze pamiętasz. :)
    Co Ty na to abyśmy wymieniły się głosami w konkursie ?:DD

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz naprawdę świetnego bloga :)
    Mam do Ciebie ogromną prośbę, może proszę o zbyt wiele, ale to bardzo ważne.
    Wymyśliłam pewną akcję na moim blogu, tak właściwie cały ten blog to już jedna wielka akcja!
    Jeśli zechcesz mi pomóc, albo przynajmniej się przyłączyć - obserwując, będę Ci niezmiernie wdzięczna. Wszystko jest napisane w najnowszej notce.
    Mogę zmienić świat tylko z tobą :)
    f-me-i-am-famous.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. 4 to dobra ocena, byle wciąż do przodu :) Okulary mi się podobają;p Pozdrawiam,

    zakochanawsztuce.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie motywacją, więc pisz :)
Na pewno odwiedzę Twojego bloga, odpiszę, przeczytam, skomentuję..
A jeżeli podoba Ci się tutaj to zaobserwuj..