wtorek, 22 stycznia 2013

Miłość czy choroba?

Cześć kochani.

Czy ten weekend był owocny? Czy coś się nauczyłam? Na pewno. Chociaż nie w sobotę.
Wtedy co do Was pisałam to jeszcze internet był w moim posiadaniu, jednak gdy poszłam na obiad... Podebrano mi komputer, zamknięto stronę i biedna Angie nie miała się jak uczyć. A to wszystko przez jednego brata... Hmm.. Ale dobra, dobra. Obiecałam jemu i sobie, że nie będę zła ;P
W niedziele, jak zwykle pół dnia zeszło na spanie, obiad i inne coniedzielne czynności. Po obiedzie do babci i dziadka z okazji Dnia Babci i Dziadka ;)
Powrót dopiero ok 16:00 i... nauka. Dokończenie przerwanej sobotniej nauki, a potem test, który był do północy! Koniec testu godzina 21. Nareszcie spokój i co najważniejsze - zdążyłam. Ale opłaciło się 19,5 pytania na 20 dobrze co dało mi 9,75/10 punktów, a to z kolei dało mi łącznie 7/8 punktów do zaliczenia, które było.. wczoraj.
Jak mi poszło?
Też chciałabym to wiedzieć.
Nie narzekam, choć nie twierdzę, że było super. Mam nadzieję, że to minimum potrzebne do zaliczenia będę mieć ;) A to jest aż 11/18 punktów z wczorajszego testu.

Wracając do tematu.
Ja wiecie muszę się uczyć na czwartkową bankowość, dlatego dzisiaj tak na wesoło temat: "miłość czy choroba?". Sprawdźcie o co mi chodzi... (;

Legenda:

OBJAW
Oznaka dla Ciebie
Oznaka dla lekarza

DRŻENIE SERCA, KIEDY MYŚLISZ O NIEJ/NIM
Miłość
Tachycardia z prawdopodobieństwem arytmii serca (atak serca)

STAŁY UŚMIECH NA TWARZY
Miłość
Porażenie nerwów twarzoczaszki

NIEKOŃCZĄCE SIĘ DRŻENIE RĄK, NÓG I INNYCH CZĘŚCI CIAŁA
Miłość
Parkinson

PROBLEMY Z KONCENTRACJĄ, BRAK MOŻLIWOŚCI SKUPIENIA, ZAPOMINANIE O DROBIAZGACH
Miłość
Wczesne objawy Alzheimera

BEZSENNOŚĆ
Miłość
Depresja

MIĘKKIE KOLANA I PRZYPŁYW ENERGII, KIEDY WIDZISZ JĄ/JEGO
Miłość
Początki nerwicy

NIEMOŻNOŚĆ ZAPRZESTANIA MYŚLENIA O NIEJ/NIM
Miłość
Nerwica natręctw

CZERWIENIENIE SIĘ NA TWARZY, SZYI I INNYCH CZĘŚCIACH CIAŁA
Miłość
Leukemia

BRAK MOŻLIWOŚCI USIEDZENIA NA MIEJSCU
Miłość
Hemoroidy

ODCZUWANIE JEJ/JEGO ZAPACHU, NAWET KIEDY JEJ/JEGO NIE MA W POBLIŻU
Miłość
Schizofrenia

WIDZENIE JEJ/JEGO TAM, GDZIE NIKOGO NIE MA
Miłość
Schizofrenia & zaburzenia wzroku

Świetne, nie?
A Wy jaką "chorobę" macie? ;)
Ja - techycardia, porażenie nerwów twarzoczaszki, alzheimera, nerwicę natręctw i schizofrenię hahahah.... xD

Za godzinę wychodzę z domu na angielski - a po co jeszcze jak dziś piszą test (a ja cudem zaliczyłam ;P)?? i na finanse publiczne - oby dzisiejszego wykładu nie było do zaliczenia :/, no i oczywiście niech nie trzyma nas do 20:30! o ósmej max mamy wyjść, a nie.. eh.

Buziaki kochani!

2 komentarze:

  1. ja chyba nie mam takich objawów.moze kilka... ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. PROBLEMY Z KONCENTRACJĄ, BRAK MOŻLIWOŚCI SKUPIENIA, ZAPOMINANIE O DROBIAZGACH
    WIDZENIE JEJ/JEGO TAM, GDZIE NIKOGO NIE MA
    NIEKOŃCZĄCE SIĘ DRŻENIE RĄK, NÓG I INNYCH CZĘŚCI CIAŁA ;p

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie motywacją, więc pisz :)
Na pewno odwiedzę Twojego bloga, odpiszę, przeczytam, skomentuję..
A jeżeli podoba Ci się tutaj to zaobserwuj..