piątek, 6 grudnia 2013

Mikołajki

Witajcie

Mówi się, że Święty Mikołaj w nocy z 5 grudnia na 6 grudnia podkłada prezenty pod poduszkę, w buciku lub umieszcza się je w dużej skarpecie.
U nas zawsze obowiązywało to 6 grudnia.. Hm.. dziwne...
No ale nic. Może to dlatego, że dawaliśmy sobie pod poduszki i tego samego dnia znajdywaliśmy xD
I tego roku nasza tradycja została i dopiero dzisiaj sobie dajemy.

Szkoda, że ten oto Mikołajek nie mógł ich nam roznosić ;)

A teraz prezenty...
Dla mamy przygotowaliśmy komplecik do jej czerwonej bransoletki + mon cheri
osobno
 komplecik i po "zapakowaniu"

Dla narzeczonego z mamą wybrałyśmy koszule + ode mnie mały, śmieszny dzwoneczek ;)
Ale dostanie dopiero jak wróci...
3 koszule: szara kratka, niebiesko-czarno-biała kratka i czarno-fioletowe paski + mały dzwoneczek na pewną zachciankę xD

A ja... Ciekawe czy coś dostanę czy muszę czekać na powrót mojego kochanego Mikołaja...Hmm...?
Tak czy owak zdjęcie co dostałam dodam dopiero po weekendzie, bo jutro jadę do... Wrocławia :) jupi! i wracam w poniedziałek ;) Tak się cieszę, że jadę, choć dosłownie na dwa dni, bez aparatu i w taką pogodę :/
Ale na pewno wrócę za jakiś czas na ciut dłużej ;)


+ dziękuję za rekordową? liczbę wejść wczoraj: 156!
++ jutro dodam coś co mnie bardzo ucieszyło :)

Miłego wieczoru !

12 komentarzy:

  1. baw się dobrze we Wrocławiu ze swoim mikołajem ;*
    Psiaka masz cudownego <33
    Ta czarno-biała koszula najfajniejsza się wydaje :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochany piecho : ) A zestaw jest przesliczny, bardzo mily prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny psiak! :)
    Baw się dobrze! I uważaj na siebie..

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny pies - czyżby border collie? :)
    Moja mama też lubi Mon Cherie, wszystkie mamy lubią?

    OdpowiedzUsuń
  5. Piesek jest przeuroczy w tej czapie, mój nigdy w życiu by tak nie pozował do zdjęcia ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przeuroczy piesek :) Myślę że wszyscy będą zadowoleni z tych prezentów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jejku jaki słodziak i świetne prezenty ;p

    linijkala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. A u nas znów inaczej: 6 grudnia każdy dostaje naprawdę symboliczny drobiazg, często kojarzący się z Mikołajem. Taki prawdziwy wypasiony Mikołaj to dopiero pod choinkę przynosi prezenty. Ten Twój Mikołajek ma sympatyczny nosek, a właściwie to całą mordkę, aż się mimo woli uśmiechnęłam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaki przesłodki pies! <3 I fajnie wygląda ten prezent dla Mamy po zapakowaniu :-).

    Miłej i bezpiecznej podróży, bo w taką pogodę to trzeba uważać!

    OdpowiedzUsuń
  10. Baw się dobrze : ) A piesek cudowny.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne prezenty :))
    Mas uroczego pieska

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie motywacją, więc pisz :)
Na pewno odwiedzę Twojego bloga, odpiszę, przeczytam, skomentuję..
A jeżeli podoba Ci się tutaj to zaobserwuj..