niedziela, 20 maja 2012

torebki Moodo

Witam Was.
Tak. ostatnio mnie długo nie było. Dlaczego? Sama nie wiem.
Czas..
Ciągle go brakuje..
Teraz zacznie się sesja, a ja dalej nic nie ogarniam. Choć zależy z czego ;)
Właśnie czytałam trochę o księgowaniu, ale rzuciłam w kąt by do Was napisać choć parę słów.
Dziękuję tym, którzy tu zaglądają chociaż nic ciekawego się nie dzieje.
Postaram się nad tym popracować.

Ciepło się zrobiło. Trzeba korzystać. w sposób dobry dla domu jak pielęgnacja ogrodu, jak i przyjemny - opalanie, grill, zabawy z psem. choć mój to jest straszny leń. 10 minut nie wytrzym bo już idzie leżeć xD
Ale też wypady. Gdzieś. by się przejechać, a nie tylko w domu.


Przechodząc do głównego tematu. Tydzień temu (bo też w niedzielę) zamówiłąm torby z Moodo. Niestety nie było już tej co chciałam. Za to mam dwie inne. Paczka przyszła w środę. Ale nie do domu tylko do najbliższego paczkomatu tj. koło tesco. Po pracy pojechałam od razu po paczuszkę. Przy okazji małe zakupy w obi i w tesco + kurczak z rożna na obiad (mniam).
Oto torebki. Światło niezbyt dobre, ale cóż..
z lampą... xD


Wyciągają mnie na przejażdżkę, więc idę.
Może wrócę xD
Na komentarze też powinnam odpisać, ale później, później.. ;)

Miłego popołudnia i wieczora.



3 komentarze:

Każdy komentarz jest dla mnie motywacją, więc pisz :)
Na pewno odwiedzę Twojego bloga, odpiszę, przeczytam, skomentuję..
A jeżeli podoba Ci się tutaj to zaobserwuj..