czwartek, 29 września 2011

ostatni post

gdzie jest wszystko na raz.

nie, nie. nie rzucam pisania. Wręcz przeciwnie. Postaram się częściej pisać, a nie czekać, aż do jednego info wymyśle jeszcze dwa lub trzy żeby napisać długą notkę. Będzie krótka? to będzie! rozpisze się? to będzie więcej do czytania. no może czasem mi się zdarzy napisać na więcej niż jeden temat w poście, ale to albo przez to, że dopiero się przestawiam by pisać po jednym, albo będzie to nieuniknione lub przeze mnie zaplanowane ;) Mam nadzieję, że wytrwam w postanowieniu ;) To takie postanowienie na nowy rok szkolny/akademicki ;)

chora? zdrowa. chora. zdrowa?
nie wiem już sama.
cały dzień mnie głowa boli. raz zimno, a za chwilę gorąco, duszno.
właśnie piję herbatkę z miodem. oby pomogło :) zaraz aspiryna i spać xD  więc na odpisywanie na te komentarze na które nie odpisałam musicie poczekać.

a teraz studia się zaczną.. nie mogę być chora. na razie ;)
ciekawe jak to w ogóle będzie.. nie żebym się jakoś obawiała. nie zdam na następny semestr to świat się nie zawali ;)

czytanie ksiązki - dalej w polu.
ale zaczęłam oglądać odcinki MH. tylko szkoda, że są po 1:40 minut :/

jutro znowu do pracy, ale zadowolona bo jutro wreszcie naliczanie mojej wypłaty :) ale niestety wyjdzie dopiero w poniedziałek czyli kasa najpóźniej we wtorek :/ a mam tyle wydatków..

jednym z nich jest laptop, a dokładniej netbook. potrzebny na studia (na nudne wykłady ^^) - ale na to kasa znajdzie się z 18stki ;) a może ktoś wie o jakimś niedrogim (do 1000zł) netbooku? najlepiej Asus :) proszę o każde info ;)
i jeszcze jedno! bo po co mi netbook bez neta? na uczelni jest niby wi-fi więc początkowo nawet nie potrzebny mi, ale chyba pasowałoby zainwestować w internet mobilny. jak sądzicie? przydaje się? czy wystarczy liczyć na wi-fi? jeżeli jesteście za mobilnym to może któraś używa i może polecić gdzie wykupić sobie aby szybkość była znośna a cena jak najmniejsza ;) jakby co to jeszcze mam neta w domu w Netii, potem nie wiem, ale albo dalej Netia albo może TP? zobaczymy gdzie lepsza oferta będzie wtedy. telefony mam w plusie i Orange ;)
widziałam super poduszki w Leroy Merlin i chyba w poniedziałek będę kupować. Plus jeszcze dywaniki. A wszystko to do nowego pokoiku ;) czy coś jeszcze do pokoju? może i tak. super rzeczy są we flo, ale gdybym poszła tam z wypłatą tak wyszłabym z pełnymi siatami a wypłata? nie ma xD
Musze też jakiegoś ciucha wyhaczyć ;) ale to przydałaby się kolejna 'wycieczka' po krakowskich secondhandach xD ob udało mi się coś kupić, bo za dużo wynoszą mnie zakupy w sieciówkach :/ za dużo cudnych rzeczy..
dojazdy do Krakowa! wydam majątek! a co z moją legitymacją? do jutra ważna licealna i od soboty jestem bez zniżek. help! postaram się w niedzielę odebrać na tym spotkaniu i szkoleniu bhp. czy tam po tym xD

ostatnio była wielka kumulacja w LOTTO. przyznać się! kto skreślił sobie te 6 ważnych liczb? wygraliście coś? ja miałam takie szczęście, że nawet trójki nie miałam :/ rzadko gram i może dlatego? ale nie chce mi się 3zł za każdym razem wydawać :/ to już bilet do Krakowa! haha. jak już to wolę losy od czasu do czasu ;)

pisałam? nie pisałam. chyba. wysłałam 4 z 5 kartek na postcrossing. niestety ekonomicznym bo na priorytet mnie nie stać. teraz czekanie aż dojdzie.
jeżeli już o czekaniu mowa to czekam i czekam na prawko. co sprawdzam na stronie czy już jest to jest "wynik: ------" :/ wiem, że dopiero tydzień minął ale chce już! ;P choć nie wiem jak ja sobie poradzę bez Bartka na siedzeniu obok, który zawsze mógł zareagować w trakcie popełniania błędu jak i ten błąd był z przymrużeniem oka gdyż jeździłam eL

chcę zimę! dlaczego? wszyscy pytają mnie o to. a bo dlatego, że będzie zimno i nie będzie mi się chciało wychodzić z domu przez co 1-częściej będę pisać na blogu, 2-nie wydam dużo kasy, 3-będę mogła wreszcie poczytać książki, może coś naskrobać, oglądać filmy, 4-zrobię wreszcie porządek z artykułami z gazet i plakatami. tak tak. zbieram i artykuły i plakaty. chętnie się wymienię bo mam tego duuużo, ale na razie czeka to wszystko na przegląd. Plakaty głównie idoli, artykuły dot. mody, fryzur, urody, ciekawych porad a także wywiady ;P dziecinne? może i tak, ale co mi tam. lubię i koniec.

miałam pisać o tym w osobnym poście, ale po pierwsze, że to ostatni gdzie piszę kilka tematów na raz i po drugie, że będę mogła porównać ten rodzaj zamieszczania postów z nowym, wstawię Wam moje statystyki. strach się bać. dlaczego? spójrzcie tylko:

marzec - 273 (czego chcieć więcej na początek?)
kwiecień - 843 (byłam zdziwiona, ale mile zaskoczona)
maj - 1238 (tego się nie spodziewałam)
czerwiec - 3600 (to na pewno moja statystyka? wow! nie do uwierzenia)
lipiec - 2181 (no tak. frekwencja spada)
sierpień - 2147 (i jeszcze mniej..)
wrzesień - 1749 (tu to już w ogóle..)
a ja spytam: dlaczego? a ja odpowiem - nie wiem!
może mój blog stał się nudny? a może nie pisze o tym o czym byście chcieli? może coś innego jest nie tak? wchodzi tu ktoś jeszcze?? czyta ktoś te moje wypociny?
nie zostawiajcie mnie bo będę płakać ^^
ale na serio to niech spada sobie frekwencja. w końcu nikt tu nie wejdzie. ale ja się nie poddam tak łatwo. wiecie już o mnie - cieszy mnie to bardzo. pisać dla Was nie przestanę chyba, że odetną prąd na długi czas w całej Małopolsce xD A to nam chyba nie grozi, co nie? ;)
ok. przyznajmy szczerze. nikt nie lubi jak liczba odwiedzin z dnia na dzień, z miesiąca na miesiąc jest coraz niższa i niższa.. jak liczby te wzrastają wtedy mordka się cieszy. ta.. bo to bardzo miłe i zadowalające. NIE! nie każę Wam siedzieć przez pół godziny i klikać "odśwież". nie chcę sztucznych odwiedzin. chcę te prawdziwe.

myślę czy coś jeszcze chciałam dzisiaj w tej notce napisać, ale chyba nie i idę spać. bo zaraz tu usnę, albo nie wiem co. głowa mi pęknie. eh
może już nie będzie tak pomieszanych postów xD czasem zdarzą się chaotyczne czy więcej niż jeden temat, ale, jak pisałam wcześniej, będzie to moja decyzja i specjalnie zaplanowane działanie ;)
buziaki ;* dobrej nocy! jutro już piątek - hura!
bye

7 komentarzy:

  1. Ale się dzisiaj rozpisałaś :) w sumie zawsze piszesz takie długie notki :) jest co czytać :D a co do bloga,brednie,że w pewnym okresie stał się nudny,prowadzisz ciekawego bloga,zawsze jest co poczytać :)
    Jak na studiach? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej! Ja co do netbooka. Sama używam ASUS Eee PC, bardzo fajny netbooczek. Kupiłam go w RTV&AGD za ok. 900 zł. Ma wbudowaną kamerkę, dwa dyski o łącznej pojemności 250GB i baterię która po sformatowaniu działa naprawdę dużo. Jest bardzo malutki i delikatny. Jedyna jego wada(jeśli kupisz tam gdzie ja) to system. Windows 7 Starter. Ja go musiałam formatować już 3 razy, tak od początku wakacji. I ma jedną, dość denerwującą - przynajmniej mnie - wadę. Nie da się zmienić tapety. Jest oczywiście program służący do tego celu, ale jednak microsoft się tym swoim pomysłem nie popisał.
    Ten netbook wyrabia się i cenowo, i sprzętowo. Mogę ci go polecić.

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozpisałaś sie .. Uu ;D
    No dużo osób odwiedzało ( wiecej niz u mnie)
    Pocieszę cię...
    Moje notki są nudniejsze i wgl. blog !
    Mam z 50 wejsc dziennie, buu ; (

    OdpowiedzUsuń
  4. liczba odwiedzin gwałtownie spada jeśli ktoś pisze bardzo rzadko i w ogóle nie wchodzi na bloga:) zdrowiej!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiesz co, obyś szybko wyzdrowiała;P
    Nie martw się statstykami;P

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojejejeje, wystarczy jakaś przerwa, że rzadziej bywa się na blogu i już statystyki spadają, to wiadome:). Ale się rozpisałaaaas! Wowowowow:P. Ale przeczytałam wszystko no i mam nadzieję na te częstsze posty, bo ja też sobie to postanowiłam:)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie motywacją, więc pisz :)
Na pewno odwiedzę Twojego bloga, odpiszę, przeczytam, skomentuję..
A jeżeli podoba Ci się tutaj to zaobserwuj..