czwartek, 27 czerwca 2013

nie uwierzycie

Cześć kochani.

Brak wiary w moje regularne odwiedziny - rozumiem. Ale to co zaraz Wam powiem to dopiero nowina. Jak wiecie, mam małe zaległości u Was na blogach. Niestety nie uda mi się wszystkiego przeczytać (choćbym bardzo chciała) - Ci co mnie znają dobrze wiedzą, że zawsze czytam najnowsze posty w granicach możliwości mojej i internetu.
Jednak odpisywanie na komentarze mam z głowy. A to za sprawą... notatek. Wzięłam kartkę, długopis i otwarłam komentarze, przeczytałam i zrobiłam notatki co komu odpisać (by było łatwiej i szybciej). Taaa... ja też nie wierzę ;P Ale to ułatwia, bo trochę tego jest..


Niestety nie zasypię Was dzisiaj żadnymi super zdjęciami, nowościami czy wspomnieniami. Ostatnio mało się u mnie dzieje. Nic nie kupuję nowego, ale zaczęłam czytać. I książki i opowiadania.
Jedno z opowiadań to Tajemnica Szyfru. Niestety długie oczekiwanie na kolejne rozdziały, ale mnie wciągnęło. To jest opowiadanie dla wszystkich, którzy lubią coś lekkiego do poczytania z nutą tajemnicy i zagadkami. Niestety nic więcej nie mogę powiedzieć m.in. o zwrotach akcji, bo na razie są tylko 4 rozdziały.
Drugim opowiadaniem, które pochłonęło mnie do reszty i dziś dopiero 9 rozdział czytam, a jest ich póki co 18 to Collegium Magicae. To z kolei jest dla wszystkich, którzy uwielbiają fantasy szczególnie magię. Fani Harry'ego Pottera jak najbardziej znajdą coś dla siebie gdyż akcja rozgrywa się także w szkole magii, tylko że tu, w Polsce. Uczniowie przydzielani są do jednej z 4 wież: pomarańczowej, czarnej, fioletowej lub zielonej. Czyli coś na podobiznę HP, jednak nauka trwa tylko 3 lata po ukończeniu 18 lat. Wicej info: http://collegium-magicae.blogspot.com/p/swiat-magii.html
Co najciekawsze... Jeżeli Wam się spodoba tak jak mi, to poszukajcie dobrze "ankiety" - po jej wypełnieniu możliwe, że to Wy staniecie się nowymi bohaterami.
Miłej lektury!


Na razie tyle. Ale obiecuję, że będzie więcej wkrótce.
Aż sama siebie zdziwię jak dotrzymam słowa hahaha... xD
Pozdrowienia!



7 komentarzy:

  1. Hej, nie nie to nie jest moj blog
    http://widgetindex.blogspot.com/

    Ale dzieki, ze mi go podałaś, bo włąsnie ostatnio szukałam ;)

    P.S. Masz bardzo ładny uśmiech ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. masz piękny uśmiech;)) ( trzecie zdjęcie w tytule) <3
    pozdrawiam i zapraszam - http://wbrewzasadoom.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. niee nie umiem jezdzic konno :D byłam po prostu na plenerze fotograficznym w skansenie hehe :D

    czasem książki lepsze od zakupów :D

    OdpowiedzUsuń
  4. dobrze, udało się zająć dobre miejsca:)) na blogu w końcu dodałam relację:)

    OdpowiedzUsuń
  5. oo, zainteresowałaś mnie tą lekturą :)
    obserwuję ;3

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie motywacją, więc pisz :)
Na pewno odwiedzę Twojego bloga, odpiszę, przeczytam, skomentuję..
A jeżeli podoba Ci się tutaj to zaobserwuj..