poniedziałek, 30 maja 2011

Ja chcę jeszcze raaaaz.. :)

Zacznę może od małego wyjaśnienia i dodania do poprzedniej notki. Niestety w sobotę nie mogłam jechać na upragniony festyn ze względu na pogodę. Lało cały dzień i nie opłacało się jechać żeby zmoknąć. Gdyby to było w Wieliczce to prędzej ;)
Drugi dodatek do poprzedniej notki to zdjęcie psiaka, z którym bawiłam się na imprezie
Nikon


A teraz na bieżąco..
Może i nie byłam w sobotę, ale nie ma tego złego. Oglądnęłam Eska Music Awards. Byłam początkowo wkurzona trochę, że EMA jest w tym samym dniu co festyn, ale w końcu i tak oglądnęłam. Gratuluję Ewie zdobycia trzech statuetek!
Występ Ewy

Nie byłam w sobotę na festynie. Ale w niedzielę nie mogłam sobie tego odmówić!
Nie mam zdjęć?? No tak. Na festynach jest odwrotnie co do imprez, to ja chcę być fotografowana. Ale dobrych fotografów, którzy latali by za mną jak paparazzi brak.
Mam jedno "dobre" zdjęcie, zrobione przez moją mamę na mojej ukochanej karuzeli

na środku w żółtym to ja xD
ma ukochana karuzela Street Dancer
Ukochana karuzela, ale po 11 razach musiałam zejść bo zrobiło mi się niedobrze. Poza zrobiłam co trzeba (o fuuj..) i.. wróciłam jeszcze na dwa razy! Łącznie 13 razy w ciągu 4 godzin. Ale rekord 6 razy pod rząd z tamtego roku trzeba pobić ;)


a to pare fotek po przyjeździe do domu xD


 A tu pokażę Wam co dostałam od mamy na Dzień Dziecka, który się zbliża (1 czerwca) :)

 oba zegarki; niebieski 5,5cm; różowy ok. 28cm - Flo

a jeszcze będąc a Auchanie natknęłam się na neonowe tenisówki. Szkoda, że jednak zamiast pomarańczowych nie wzięłam różowych :( - pasowałyby mi bo mam różowe i żółte sznurówki. Może kupię? w końcu to tylko 16zł.

podobają się? a może nie?


Czy to będzie najkrótsza moja notka?? Być może..
Powiem Wam jeszcze tyle, że mam zamiar jutro odświeżyć mój rower i przejeździć minimum pół dnia. Oby udało mi się słowa dotrzymać ;)


taaak... i dlatego nie mogę doczekać się piątku kiedy to mama zabiera mnie na "objazd" po krakowskich secondhandach xD życzcie mi udanych połowów ;)
Pozdrawiam!

26 komentarzy:

  1. Cudowne zakupy i prezenty ;). U mnie w sobotę też był festyn i też strasznie padało,dlatego na niego nie poszłam ;) Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Udanych połowów xD

    Kochana, u mnie za to w nocy lało, a potem to się opalałam xD

    OdpowiedzUsuń
  3. hah swietny demot!
    widac,że zakupy udane;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Opalenizna - jedynie ręce xD
    Hmm, niedługo xD Zrobię to niedługo xD Może w ten week xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudny ten psiak, jeeej! :D
    Tak samo Twoje zegarki :).
    Ja kibicowałam na EMA Ewce właśnie i Robertowi M, udało się! :D
    I te tenisówki też świetne, w sumie 16zł nie majątek, a różowe też by były fajne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie xD Hmm, raczej tak... Bo już znowu chce mi się pisać xD

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja juz jasnych trampek nie zakladam wg teraz jakos z trampeczek to biale ,czarne ale sa spoko!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. tenisówki są wspaniałe <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne trampki i zegarki . Słodki york :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie mam jeszcze amarantu bo nie gadałam nawet z mamą xd ale musze jej uświadomić że moja ściana wymaga poprawek :) ja mam jedna sciane w paski rożnokolorowe które sama malowałam i to też wygląda super ;)
    A NA IMPREZE - JASNE WPADAJ ! Lepiej jak jest więcej ! Tylko weź coś na grilla ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. widziałam u mnie w mieście takie zegarki ;)

    fajny demot :D

    OdpowiedzUsuń
  12. mega tenisówki *_*
    ja bym mogła robić za fotografa ;P haha xD
    ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo fajne trampki! przestań ;) ja modelką? moja figura i wzrost (166cm) niestety przeszkadzałyby bardzo :) Ale bardzo, bardzo dziękuję :*
    obrabiam najpierw w photoshopie, a później bawię się tu:
    http://pixlr.com/o-matic/

    OdpowiedzUsuń
  14. trzymam za cb kciuki, zebys coś upolowała ;DD
    ja nie lubie jexdzić kolejkami, tzn. kiedyś lubiłam, ale teraz prez moj wypadek, od razu mi sie niedobrze robi -.-'

    to znaczyło, ze uwielbiam was, chyba, nie pamietam już ;PP
    ja an tych zdj. kolor oczu tez miałam przerobiony ;PP

    OdpowiedzUsuń
  15. Kochana, wrócę po wystawieniu ocen;P Bo teraz muszę się poprawić xD

    OdpowiedzUsuń
  16. kurcze, ja miałam jechać na eskę ale oczywiście nie było z kim ;x

    OdpowiedzUsuń
  17. W następnym roku może dopiero tam zawitam, bo w tym nie miałam możliwości. ;(
    Zapraszam do mnie na bloga, zaczynam jeszcze raz: www.klaudiaa1235.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. znasz/uczysz się włoskiego? :>
    Io sta bene, e tu?

    OdpowiedzUsuń
  19. jo tam ;PP
    wiem jak to jest, bo kiedys sb jeźdxiłam,a le wcale nie żaluje przynajmniej kase zaoszczędze ;PP

    OdpowiedzUsuń
  20. jakieś 2 tygodnie temu były więc teraz tez powinny być :)

    OdpowiedzUsuń
  21. opcja wyłączania komentarzy danego wpisu znajduje się pod edytorem notki.

    te żółte są mega. w ogóle neonowe kolory na wakacje są extra!

    OdpowiedzUsuń
  22. Trampki są świetne! I takie tanie?! Zazdroszczę, ja Auchana nie mam blisko. :(
    Jeśli mowa o różowych to u mnie na blogu jest zdjęcie podobnych. :)
    I super jest ta żółta bluzka! :)

    I ten demot... Ach, jak on do mnie pasuje. :D

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie motywacją, więc pisz :)
Na pewno odwiedzę Twojego bloga, odpiszę, przeczytam, skomentuję..
A jeżeli podoba Ci się tutaj to zaobserwuj..